قیمت طلای 18 عیار :16,125,000 تومان

| موجود در شعبه | وزن | ویژگی | اجرت | قیمت | خرید |
|---|---|---|---|---|---|
| ماوی 7سنتر | 3.77 | سایز 56 | 23 | 81,928,000 تومان | ![]() |
| ماوی آوا | 3.34 | سایز 53 | 23 | 72,584,000 تومان | ![]() |
| موجود در شعبه | وزن | ویژگی | اجرت | قیمت | خرید |
| ارتفاع انگشتر: | 0.8 سانتی متر |
| رنگ: | زرد |
| عیار: | 18 |
| جنسیت: | زنانه |
| کد استاندارد: | T2239 |
| برای حفظ زیبایی و درخشندگی زیورآلات طلا، بهتر است هر قطعه را بهصورت جداگانه در جعبه یا کیسه مخصوص نگهداری کنید تا از ایجاد خط و خش و تماس با سایر زیورآلات جلوگیری شود. از تماس طلا با مواد شیمیایی مانند عطر، اسپری، لوازم آرایشی، شویندهها و مواد پاککننده خودداری کنید. همچنین توصیه میشود پیش از استحمام، شنا، ورزش و انجام فعالیتهای سنگین، زیورآلات خود را خارج نمایید. برای تمیز کردن طلا، از یک پارچه نرم و بدون پرز استفاده کنید تا درخشندگی و زیبایی آن برای مدت طولانی حفظ شود. |





نادیا سروش زاده –
خیلی جذابه ، من توی دستم امتحان کردم خوشگل بود
سودا –
چقدر مشابه اورجینالش زده شده
نسیبه رحیمی –
خیلی زیبا و مشابهه اورجینالش هست و اجرت مناسب وکیفیت عالی
نگار –
چه خوب كه دوباره موجود شد😍
Majede –
Vaghan shike in model 😍
بهار –
ماوی مثل همیشه بهترین و به روزترین😍
سارینا –
چقدر خوشگلهههه
ناشناس –
بسیار زیبا
Niiliif –
من این کار و واسه مادرم هدیه خریدم
کار قشنگیه😍
Ati –
فوق العاده زیباست ، با اورجینالش مو نمیزنه
zara jahangiri –
خیلی زیباست
الی –
چرا انگشتراتون اصلا سایز کوچیک نداره 🙁
Elahe –
Kamelan moshabehe org
معصومه –
بافت و طرحش عالیه
مبینا –
تو دست واقعا خوشگله مشابه اورجینالش👌🏼
سارینا –
نمای خیلی زیبایی داره توی دست♥️
مریم تیرگری –
عالیییی،پاسخگویی سریع،ارسال فاکتور،اجرت کم،پرداخت در محل،تحویل به موقع،رفتار مودبانه پیک…و فوق العاده جذاب و شیک بسته بندی زیبا همراه با گیفت واقعا تجربه لذت بخشی بود من به شخصه مشتری ثابت این مجموعه میشم و ممنونم از مدیریت و پرسنل بابت این میزان مشتری مداری و خوش قولی،همیشه بدرخشید🥰🥰🥰
ناشناس –
انگشتر سایز ۵۳ موجود نمیکنین؟
ندا –
عالیه و زیبا من اینو از شعبه هدیش مال خریدم، شیک وخاص، مهم تر از همه رفتار خوب پرسنل شعبه ، فوق العاده عالی ومحترمانه و با حوصله، مبینا جان، رزا جان فوق العاده حرفه ای و محترمانه برخورد میکنند برخلاف متاسفانه شعبه اوپال که یکی از پرسنل رفتار بی ادبانه داشتند
پیشنهادم خرید از این مجموعه مخصوصا شعبه هدیش مال